jeudi 28 mai 2015

David Bowie is


Viiden tunnin näyttely. Loistava.

4 commentaires:

Unknown a dit…

Voitko kuvitella ettÄ olin Arrasissa viime viikonlopun ja olisi ollut tilaisuus tuonne mennä MUTTEN JAKSANUT. Olen ollut ihan todella poikki. Tajuan sen nyt, kun hokaan mitä menetin.

SARI a dit…

Väsyneenä ei olisi kannattanutkaan, eikä ilman etukäteen ostettua lippua.
Tuo päivä osui mainiosti : näyttely aukesi jo kymmeneltä ja minulla oli runsaasti aikaa. Minulla ei ollut mitään ennakko-odotuksia. Näyttely oli tosi nerokkaasti rakennettu, viisi tuntia todellakin meni, olin ihan onnessani. Génial !

Tytölle sanoin, että tästä riittää elämäniloa kolmeksi kuukaudeksi eteenpäin :)

Unknown a dit…

HAuska kuulla! Uskon että oli hieno. On siinÄ miehessÄ näyttelynainesta vaikka miten.

Liivia a dit…

Posti toi minullekin aimo palasen tätä, olen niin iloinen lähetyksestäsi! Kiitos!