dimanche 2 février 2014

On ollut aikaa



Tarkoittaa sitä, että olen voinut lukea viisi vuotta sitten lahjaksi saamani kirjan - ilman että kaikki kaatuu päälle. Missä kuljimme kerran. 

Olen löytänyt roskiksista kukkia. 

4 commentaires:

Unknown a dit…

ja minä ihastuin kovasti alimpaan kuvaan!

SARI a dit…

Taidetaan kirjoitella toisillemme samaan aikaan - juuri laitoin meilin sinnepäin.

Ihan äsken otettu kuva tuossa lähellä, hautuumaan muuri siinä iltapäivän auringossa.

Hannele Ruusukummusta a dit…

Mitä pidit kirjasta?
Itse tykkäsin todella paljon!

SARI a dit…

Kirjassa on paljon hyvää ja se ON hyvä - kuitenkin, en tiedä miksi se ei temmannut minua mukaansa ja pitänyt otteessaan niin, että olisi ollut TOSI hyvä. Se oli helppo laskea käsistään ja tehdä välillä muuta. Johtuisiko siitä, että se on käännös vai siitä, että se kuvaa suurimmaksi osaksi kansanosaa, johon en kuulu ja johon minulla ei ole kosketuspintaa (vaikka entinen helsinkiläinen olenkin). Henkilökohtainen mielipiteeni ehkä kuuluisi : ei ole Väinön voittanutta.