mardi 15 avril 2008

Pian aukeaa

Ensin oli laatikoita. Ne lähtivät reissuun. Nyt ne ovat palanneet jälleen Kotiin. Torstaina nähdään miten niille reissussa kävi.






10 commentaires:

Merja a dit…

Joo, jänskättää nähdä kaikki lootat.

violet a dit…

kai ne munkin tuli....?

Risuliisa a dit…

Heissan sinne Ranskan maalle:) Olet minulle uusi blogituttavuus ja blogisi on ihana ja minusta on mukava lukea mitä muualla maailmalla tapahtuu!!!

Liivia a dit…

Hui, hirvittää ihan...

Mutta kivaa!

Tiuku a dit…

Haa täällä siis ovat salaperäiset rasiat! Jännittävää nähdä mitä olettekaan keksineet. Mainio ajatus muuten, kerrassaan nerokas!

Unknown a dit…

Joo, mä jo täällä kurkin kun siellä Pariisissa alkaa olla torstai :)

violet a dit…

Mun lootat rävähti avaruuteen NYT!

isoinpapu a dit…

Mä olen jo kierrellyt näyttelyä: Menestys! Suitsutusta! Eläköön!

Merja a dit…

Kiitokset järjestäjälle!

Saammehan vielä kuvan putiikista laatikkoineen? ;-)

Liivia a dit…

Laatikoiden yhteispotrettia toivoo myös:)