mardi 1 avril 2008

Käyntikorttitehdas




Helppoa, hauskaa ja halpaa...


9 commentaires:

maijja a dit…

Älyttömän hyvä ja hyvännäköinen idea! Ja mikä ihana punainen jakkara?

Liivia a dit…

Kylläpä on omaperäisiä ja tyylikkäitä, ja juuri sun kaupan nimeen sopivia!

Näin viime yönä unta, että me shoppailtiin jossain huitsinnevadassa yhdessä. Olit todella pitkä ja sinulla oli käheä ääni...ja meillä oli hauskaa. Joku muu blogiystävä oli meidän kanssa, mutta en kuollaksenikaan muista kuka se oli.

SARI a dit…

Maijja : tämä lypsyjakkara löytyi yhdestä umpikujasta ks. postaus 2.3(pöytä hajosi jo, meidän rymyeetuilla ei mikään kestä...)

Liivia, tosi hauskaa. En tiedä olenko todella pitkä 174cm ? Täällä Ranskassa joo, aika pitkä. Ääni saisi käheämpikin olla, tykkään...esim. Janis Joplin, Tom Waits ja sinne suuntaan.

Liivia a dit…

Juu, just ton pituinen. Itse olen 170 cm, joten katselin juuri tuon verran ylöspäin:)

violet a dit…

Hienoja kortteja! Hyvä idea.
Tässä toinen 174 senttinen. Jaa mitä! Liivia on pienempi?? Minä olin luullut että on ehkä pidempikin kuin minä.

isoinpapu a dit…

Tosi hieno käyntikortti. Parhaat jutut tuntuu usein olevan simppeleitä.

mä olen ihan pätkä teihin verrattuna. 161cm.

Liivia a dit…

No, nyt Violet pudotit pommin, olen luullut sinua taskukokoiseksi????!!!

violet a dit…

Hih hii, riippuu minkä kokoiset taskut kullakin on;-)

Virginie Gervais-Marchal a dit…

Je la connais cette maisonnette? ce ne serait pas le koti de Sari?