vendredi 7 mars 2008

Käsillätekeville, kuvantekijöille jne ...

Olen pyöritellyt tätä ideaa mielessäni pari päivää, kehtaako vai ei - tyhmää vai ei, kiinnostaisiko ketään ? Aamulla olin jo ajatuksesta luopunut ja sitten vilkaisin Puhti blogiin...

Eli minulla on kymmenisen kpl tällaisia erikokoisia rasioita, ajattelin ne lähettää haluaville, jotka niistä siis haluaisivat jotakin kehitellä, päällystää, maalata, kuvittaa tai jotakin. Jos saisin niistä sitten aikaan pikku näyttelyn. Täällä Ranskassa on aluillaan 'Suomen kultturisesonki' eli Saison Culturelle Finlandaise - 100% Finlande, ja haluaisin tehdä täällä kaupassakin jotakin 'off-tapahtumaa' sinä aikana (maalis-huhtikuu).

Jos joku innostuu, niin laittakaa postia, ja kertokaa eteenpäin.



5 commentaires:

SARI a dit…

Saison culturelle siis alkaa maalis-huhtikuussa ja kestää heinäkuulle asti eli on tässä aikaa.

Unknown a dit…

Näyttäpäs Pariisi houkuttelevalta!

Mielenkiintoinen blogi. Tänne pitää tulla uudelleen!

Ja mitä LÖYTÖJÄ!!!

SARI a dit…

Kiitos, Papupata ja tervetuloa jatkossakin - tämähän on vasta aluillaan.

violet a dit…

Mulle boxi, kiitos, ja lähetän sen "täytettynä" takaisin!
Osoitteen tiedät;-)
Kiva idea!

Merja a dit…

Minua myös kiinnostaisi! Mieluiten kuitenkin sellainen ei-kauhean-iso.

Laitatko mailia kaksikieli@hotmail.com