samedi 15 mars 2008

Collection

Fantominit. Keräsin niitä jokin vuosi sitten. Ne ovat ihania - ne hohtavat pimeässä.
Niitä sai Kinder-munista, mutta en minä noin monta munaa ole syönyt. Sain lahjoituksia ja tein hankintoja kirpputoreilla. Viime aikoina ei ole enää pahemmin näkynyt. Jos jollakin on vielä varastossa , otan yhä lahjoituksia vastaan...

5 commentaires:

Liivia a dit…

Enpä ole typpejä ennen nähnyt! Hassua sakkia.

Unknown a dit…

En minäkään... Mutta ne Kindermunat maistuis.. Kesällä näin Kanadassa, harmittaa etten ostanu. Tosin ei iitä enää olis ;)

Virginie Gervais-Marchal a dit…

Alors ça a l'air super, les photos me plaisent beaucoup, par contre je suis obligée d'imaginer tes dires...

Ha quand le traducteur finnois français dans la colonne de gauche???

Baptiste adore tes fantômes!

Virginie Gervais-Marchal a dit…

colonne de droite! je me suis trompée!

SARI a dit…

Il faut encore travailler la technique, la photo et la rapidité...en tout cas je peux toujours te faire un petit résumé au coin de la rue.

Oui, mes fantominis sont sympas. Je n'ai jamais vu quelque chose d'aussi bien dans les oeufs Kinder depuis.