vendredi 6 février 2009

Ajoituksesta kiinni ...



... nämä tämän päivän löydöt. Osuin jonkinlaiseen kellarintyhjennysoperaatioon, kun hain lapsia koulusta 11.30. Vanha vanerinen toimistotuoli, "rastaanrinta"emaliset uunipellit, kaksi pläkkipeltistä pesusoikkoa, samettikuviosta tapettia ja kasa julisteita. Aivan järkyttävässä - ja isossa - roinakasassa. Sedät vaan sanoivat että : " Käyttää vaan madame hyödykseen, kuorma-auto on jo tulossa ...". Kun vein lapset takaisin 13.30 kaikki olikin siististi lavalla valmiina lähtöön. Pitääpä ottaa selville, kuka tuo julisteen kaunotar on. Vai tietääkö joku ?


7 commentaires:

violet a dit…

Katherine Mansfield on uusi-seelantilainen kirjailija, tai siis oli. Olen aivan pirun kade tuosta julisteesta!
Samoin tuoli ja pesusoikot ovat kovasti mieleeni.
Onnen nainen sinä.
Minen oo löytänyt mitään pitkään aikaan.

himalainen a dit…

Ja täällä ei edes voi löytää mitään..
korkeintaan kiviä ja käpyjä metsästä :)
Mutta ihania löytöjä nämä sinun löydöt. Ja taas olen iloinen, kun laitoit kuvat. Jännittävää seuraavaa löytökertaa...

Merja a dit…

No jos Violet ehti viedä nuo muut niin mulle sitten tapetti! Siinä on hieno kuvio.

Anonyme a dit…

No voi jukrat mitä löytöjä. Määkin löydän vaan käpyjä :) Hieno tuo juliste.

Suvi a dit…

Tuoli ja tapettipala on mun mieleen. Kiva kuulla aina uusista löydöistä.

leena a dit…

Ihania löytöjä teilläpäin tekee!
Meilläkin päivän löydöt olivat käpyjä.

Liivia a dit…

Juliste on HIENO! Enpä olisi tiennyt kuka hän on.

Kangas on upeaa, ei ehkä mun tyylistä, mutta hienoa on.
Onnellinen puolestasi.