jeudi 11 février 2010

Vanhat käteni




Niillä on tartuttu toimeen, jos toiseenkin. Kädestälukijalle paljon luettavaa.

6 commentaires:

Anonyme a dit…

On luettavaa kyllä!
Niin kuin kommenttilootassani sanoin niin muistan sinunkin kätesi, mutta nyt kun näen kuvan niin muistan sen myötä lisäksi miten liikutit käsiäsi. Sulla on kans aika heiluvat kädet;-)

himalainen a dit…

Minun käteni täällä tervehtivät sinun käsiäsi, meidän käsissämme on jotain samaakin.

Tällä viikolla käteni ovat tuottaneet kyllä harmittavasti paljon vaivaa, olen herännyt yölläkin siihen, kun ne ovat niin kuivat ja kipeät, mikään rasva ei nyt auta, eikä tikkaaminenkaan tähän nyt ainakaan hyvää tee, mutten voi sille mitään, tarvitsee jotain käsillä tekemistä, jotta arki pysyy kutakuinkin hyvänä.

marika a dit…

Minä oon käynyt monta kerta täällä tänään, käsiäsi katsomassa!
Olen ihan liikttunut näistä kuvista!

Liivia a dit…

Osaisikin lukea, mutta maallikkokin näkee, että hyviä ja paljon on noilla tehty. Ihan selvästi kaikkeen pystyvät kädet.

Parikymppisenä romaanimuori halusi väkisin ennustaa kädestäni ja kirjoitin ennustukset ylös. Nyt ihan hiljan löysin lapun vanhan päiväkirjan välistä ja olin ihan pöyristynyt, sillä kaikki mitä siinä luki, piti tänä päivänä paikkansa. Muistan kuinka salaa hohottelin niille ennustuksille silloin nuorena, tuntuivat ihan hatusta nykäistyiltä.

isoinpapu a dit…

Mun mielestäni sulla on hyvin kauniit kädet. Oikeasti, vahvat ja linjakkaat. Tekemisen kädet. Herkkyyttäkin.

Anonyme a dit…

Olen aina luullut että olen ainoa jolla on "mummu" kädet. Tavallaan olen kyllä salaisesti ylpeä siitä että elämän jäljet näkyy juuri käsissä, ne ovat niin tärkeät.
Minun käteni tervehtivät sinun ihania, arvokkaita ja ilmeisen toimeliaita kätösiä!
Eläköön tekevät kädet!