mercredi 11 août 2010

Laiturinnokassa



On niin ihanaa.
Oleilla, puuhailla, katsella, kuunnella, mihin aikaan tahansa ja millä säällä tahansa.


5 commentaires:

violet a dit…

Ajattele että mulle oli ensimmäinen kerta yli viiteentoista vuoteen että olin minkään laiturin nokassa!!!

olen joka kesä Suomessa käynyt mutta kun ei ole sitä mökkipaikkaa eikä ole ystävilläkään...nyt saimme yhtä paikkaa käyttää. OI voi.

SARI a dit…

Voisin istua tuossa viikkokausia yhteen menoon - jos ei välillä tulisi nälkä ;)

Liivia a dit…

Aivan mielettömän villi tuo alimmainen! Tuijotan vain. Upea.

Mulla onni yhdestä laiturinnokasta, johon aina pääsee istuskelemaan kun tarvetta ilmenee.

isoinpapu a dit…

Mä rakastan sellaisia ruovikkorantojen laiturinomaisia lintutorneja. Siis epätorneja, matalia ja pitkiä. Kuin superlaituri.

Ihana paikka. Ihana. On.

Joana a dit…

Ja säät ovat ainakin suosineet laituriväkeä tänä kesänä. Meillä vasta haaveillaan laiturista. Ranta onneksi jo löytyy. Ihana tuo viimeinen kuva!