mardi 10 mars 2009

Selfportrait tuesday

Hauskan päivän iltana.
Eilen päädyin jonkin kommenttilaatikon kautta ensimmäistä kertaa Bamarik blogiin. Ihastuttava blogi. Ja ihastuttava bloggaaja : tämän iltapäivän ilo oli juttutuokio Outin kanssa livenä ! Ihanaa, kun ehdit käymään. Hyvää kotimatkaa. Blogimaailma on ihmeellinen. Kyllä olen onnentyttö, kun niin ihania ihmisiä käy täällä morjestamassa.

Ehdin yhtä ja toista muutakin. Pienet tytit tuli ilmoitettua ekalle luokalle, varsin hilpeissä tunnelmissa. Ei ole kovin muodollinen koulunjohtaja heillä.

Illalla Suomi-instituutissa elokuvissa. Kotimatkalla yritettiin jonkun muun kanssa metron porteista läpi, kummallakin kelvoton lippu. Luukulla tarkistettiin, ja kun sitten olin aikeissa ostaa lisää lippuja, kohtalotoverini antoi minulle yhden. Tällaiset yllättävät ystävällisyydet ilahduttavat aina valtavasti.

5 commentaires:

violet a dit…

Sulla on ollut kiva päivä, voi että!
Blogeista on niin paljon iloa. Kiva kuulla että Outi löysi luoksesi.

Tuollaiset kertomasi kaltaiset lippujutut sun muut sellaiset ilahduttavat ja yllättävät aina.
Usein ajattelen että ihme (mutta onni!) miten paljon ystävällisiä ihmisiä minäkin täällä olen tavannut. Ihanaa etteivät kaikki suurten kaupunkien ihmiset ole kovaa kiveä.

Tuazophia a dit…

Heh, mietin juuri, että meillä on illalla Suomi-koulun elokuva Suomi-instituutilla ja sitten tulin tänne ja oikein hätkähdin, kun luin elokuvista Suomi-insituutissa. :D

Liivia a dit…

Minäkin olen niin iloinen, että Outi kävi!

Omakuvakin on hieno.

Itse olin unohtanut ilmoittaa lapseni kouluun, vaikka itse olen samassa kouluassa töissä. Nolotti.

marika a dit…

Minäkin tässä kommenttilaatikossa olen ja ihmettelen miten paljon ihania ihmisia ja iloa voi blogimaailmasta löytyä :)

outi a dit…

Iso kiitos Sari itsellesi kun kutsuit mut kylään, oli todella mukava tavata!
siinä tais pari tuntia hurahtaa aivan huomaamatta, oli niin mukavaa:)