mardi 23 juin 2009

Mansikkakassi




Pelastin viime viikolla roskalavalta rikkinäisestä kassista tuollaiset kahvat. Tuli heti Puhti mieleen. Olen samaa mieltäkin : kerrassaan mukava ompelutyö. Tuli se, mikä pitikin. Miettimisessä meni kauemmin kuin itse tekemisessä. Piirsin kaavankin - riskeeraamaan en kyllä rupea, ja vastaisuuden varalle.
Kuvassa näkyy kiusallisen hyvin nuo yhdeksänkymppisen käteni ... no menköön, sellaiset ne ovat aina olleet.




6 commentaires:

outi a dit…

Minun ovat samanlaiset, sormuskin on sama. Tosin upea asukokonaisuus vei kaiken huomioni; mikä on tuo vyö?

SARI a dit…

Se ei ole vyö, vaan virkkamus mekossa kiinni. " Empiècement en crochet" niin kuin sanotaan.

Merja a dit…

Hieno tuli, mulla on kahvat odottamassa samaa hommaa Puhtin innoittamana.

Oletko itse tehnyt tuon mekonkin? Tykkään tosi paljon tuosta virkatusta koristeesta.

SARI a dit…

En ole tehnyt mekkoa, ostin viime syksynä korttelikirppikseltä.

isoinpapu a dit…

Sä kyllä löydät vaan parhaita juttuja ikinä. Kiva kassi!

Ihana mekko virkkauksineen päivineen.


Kiireessä tähän nyt:
Meilaa mulle suomen koordinaattisi, jospa pääsisimme käymään sittenkin. JOku puhelinnum mulla onkin sun nimellä.

SARI a dit…

Isoinpapu : löysin äsken vielä semmoiset pyöreätkin rottinkirenksut !